De Boemeltjes

De Boemeltjes is een orkest waarin mensen met en zonder een verstandelijke beperking samen muziek maken. Het orkest bestaat uit ongeveer 45 orkestleden met een verstandelijke beperking en daarbij een aantal vrijwilligers die met veel plezier meespelen. De orkestleden komen uit Tiel, Culemborg, Zaltbommel en Geldermalsen. De Boemeltjes is een samenwerkingsproject van Zinder en Stichting ZO.

Boemeltjes koor

De Boemeltjes spelen voornamelijk bekende Nederlandstalige liedjes en meezingers en vinden het erg leuk om op de treden. Ze treden op bij festiviteiten, maar ook bij zorgcentra in de regio. De optredens zijn een groot succes!

Boemeltjes orkest4  Boemeltjes orkest2

Algemene informatie

Tijdstip: donderdagavond 19.30 - 21.00 uur
Locatie: Zinder in Tiel
Leeftijd: 18+
Docent/dirigent: Manon Vermeer
Extra begeleider: Connie Vonk
Voor de kosten en inschrijving: www.lesinzinder.nl of klik hier
Voor meer informatie: [email protected] of 06-15208118.

Boemeltjes orkest11 Boemeltjes orkest10

Speellijst 2018

De Boemeltjes treden op bij het Sinterklaasfeest op donderdag 29 november van 19.30-21.00 uur in De Vier Gravinnen.

Het Kerstfeest van en met de Boemeltjes is op zaterdag 15 december in de theaterzaal in Zinder van 15.30-17.00 uur. Trek je beste kerstpak aan en kom swingen en meezingen in kerstsferen!

Boemeltjes orkest12