Ik ben Joey

Goeiedag, mijn naam is Joey. Sinds september 2023 ben ik lid van Stichting ZO. Als afgestudeerd Buurt sport coach heb ik met vele doelgroepen mogen werken. Hierbij trekt deze doelgroep me heel veel. Dit komt door de waardering die zij hebben naar je toe. Ze zijn al blij met kleine dingen en vinden het fijn gehoord te worden.

Door mijn verschillende sportervaringen in de fitness, rugby, en gymlessen geven heb ik veel ervaring met het staan voor de groep. Hierbij vind ik het erg leuk om de sportlessen aan te bieden bij Stichting ZO. Ik ben meer bezig om het sport motief als vertrouwen doeleinde te gebruiken dat ze hierdoor heerlijk in hun vel zitten fysiek maar vooral mentaal.

Ik ga met veel plezier naar werk en doordat we een niet al te grote dagbesteding zijn bouw je echt een fijne band op met je cliënten. Stichting ZO geeft me ook plezier door de vele collega’s op de werkvloer.

Deze website is gemaakt door Project Icarus!

Project Icarus is een uitdagende en leerzame plek voor jongvolwassenen met een beperking die zichzelf willen ontwikkelen op het gebied van computers en ICT.

Wil je ook je website laten maken door Project Icarus? Klik dan hier