Ik ben Janny

Hallo allemaal ik ben Janny.

Ik ben op 4 september 2023 begonnen bij Stichting ZO en ben er dus net pas, vanuit Opijnen kom ik 2 dagen in de week naar de dagbesteding.

Ik vind het erg leuk om te werken bij ZO en heb hier heb ik al veel kunstwerken gemaakt.

De kunstwerken die ik maak zijn heel verschillend, ik maak met de houtbrander schilderijen, met potloden en verschillende soorten verf maak ik mooie schilderijen.

Ik ben altijd creatief geweest en vind het leuk om verschillende projectjes te doen zoals, verhalen schrijven, kaarten maken. Maar ik heb ook vloerkleden gemaakt met gewone stof en met strechstof dat laatste werkt makkelijker. Haken ben ik goed zo heb ik kindertassen, pannenlappen en een etui gehaakt.

Deze website is gemaakt door Project Icarus!

Project Icarus is een uitdagende en leerzame plek voor jongvolwassenen met een beperking die zichzelf willen ontwikkelen op het gebied van computers en ICT.

Wil je ook je website laten maken door Project Icarus? Klik dan hier