ZO Wonen

Stichting ZO gaat 2 groepswoningen starten in Tiel.
In deze groepswoningen is per groepswoning plaats voor 10 bewoners en is er 24/7 zorg aanwezig. Er is plaats voor zorg intensieve bewoners en bewoners die meer zelf redzaam zijn.

De gezamenlijke ruimten zullen sfeervol en huiselijk worden ingericht, zodat iedere bewoner zich ook in deze ruimte thuis kan voelen. Hun eigen woonruimte met eigen sanitaire voorzieningen mogen ze naar smaak zelf inrichten.

Extra woonruimte en begeleiding

Naast deze groepswoningen komen er nog 10 woningen met ambulante begeleiding.

Ook komt er een recreatieruimte waar gezamenlijke activiteiten georganiseerd kunnen worden. Waar gekookt kan worden voor en door de mensen die wonen met ambulante begeleiding en waar dagactiviteiten georganiseerd kunnen worden voor bewoner die overdag thuis zijn.

Op het terrein komt ook een woning waar Leona en haar partner gaan wonen, zij zullen niet als begeleiding op de woongroepen staan maar wel als vast gezicht dagelijks aanwezig zijn. Leona zal samen met de begeleiding het aanspreekpunt voor alle bewoners, ouders en andere betrokkenen zijn.

Ruimte voor iedereen

Stichting ZO staat bekend om haar visie met oog voor ieder individu.

Ieder mens mag zichzelf zijn. Iedereen ontwikkelt zich op een eigen tempo en op een eigen manier. Door te kijken en te luisteren naar de persoon en de betrokkenen, kunnen wij op maat de juiste begeleiding bieden.

Deze visie willen wij ook in de woningen kunnen garanderen. Samen zorgen wij voor een veilige omgeving, waar iedere bewoner zich kan ontwikkelen en een prettige woonomgeving heeft. Waar 24/7 voldoende professionele begeleiding aanwezig is om de kwaliteit van begeleiding en zorg hoog te houden zodat wij onze visie kunnen blijven nastreven.

Deze website is gemaakt door Project Icarus!

Project Icarus is een uitdagende en leerzame plek voor jongvolwassenen met een beperking die zichzelf willen ontwikkelen op het gebied van computers en ICT.

Wil je ook je website laten maken door Project Icarus? Klik dan hier